Recenze od Michala Pflegera na pálku VICTAS Euro Classic ALL+ s potahy Ventus Limber!

Recenze na pálku VICTAS Euro Classic ALL+ s potahy VICTAS Ventus Limber od našeho recenzenta Michala Pflegera!

"Chtěl bych tento text směřovat pro začínající hráče stolního tenisu, co chtějí začít hrát s něčím, co jim dodá sebedůvěru, zkušenosti a jistotu při hře a také je naučí vytvářet široké spektrum rotací a zároveň vysokou kontrolou.

Začal bych prknem, které je vlastností ALL + neboli je určeno pro moderní allroundovou hru ať už při hře od stolu, tak i u stolu. Dřevo je pětivrstvé a je neskutečně lehoučké. Držátko je příjemné na dotek a ruka z něj neklouže i když se zpotíte. Zvuk při odrazu míčku je velice tichý. V pasivitě a u bloku se vždy můžete spolehnout na přesnost úderů a neskutečnou kontrolu. Při útoku za to můžete čekat míčky s velkou razancí a dřevo zároveň toho dokáže hodně odpustit a dají se s tím dát i míčky, které sami občas nečekáte, že by mohly jít přes síť. Mohu říct, že dřevo je skvěle vyvážené v poměru rychlost:kontrola a nebál bych se říct, že pro začátek je pro každého skvělou volbou ať už z hlediska vlastností, tak i cenou. Jde sice považováno za nejpomalejší v sérii VICTAS Euro, ale právě nenáročnost a jistota z vás může udělat hráče s jistými údery.

No a pokračujeme opět značkou VICTAS. Za mě ideálním potahem na allroundové dřevo by měl být útočný a přesný potah a nejlépe, aby měl v sobě špetku rychlosti, uměl vytvářet namotané topspiny a zároveň, aby měl ze začátku jistotu držení míčku na pálce, a tudíž jistotu a přesnost úderů.

Potah VICTAS Ventus Limber je nástupcem potahu TSP Ventus Spin. Houba tohoto potahu má tvrdost 40 stupňů a dá se říct, že je ideální střední cestou při výběru potahů na již zmíněné prkno. Doplňuje sérii potahů od VICTAS Ventus (s typy jako Stiff, Extra a Regular). Může se pyšnit vlastností, kdy dovoluje hráči vynikající rovnováhu mezi rychlostí a kontrolou. Do toho dokáže však překvapit neobyčejným spinem, který zprvu pro soupeře není tolik poznat odskokem míčku, ale po odehráním se křivka míčku zvýší a pro soupeře je pak hůř spin čitelný, ale je to i o švihu a možnosti jsou neomezené. Co bych zmínil ke kontrole míčku, je to, že potah má v sobě zabudovanou pružnou houbu, která má vlastnost: Optimized Rotation Concept, což znamená, že se míček zaboří do potahu delší dobu a tím zvyšuje kontrolu míčku na pálce a dodává větší míčku větší rotaci. Tento potah má velmi rozšířené možnosti ať už při hře u stolu, tak i od stolu a je určen variabilním hráčům, kteří chtějí mít široké spektrum úderů a rotací a pro hráče, co chtějí mít i jistější blok skvělá volba. Jelikož potah zaručuje vše potřebné, co začátečník při stolním tenisu potřebuje umět. Poté vás potah směřuje dál, abyste se mohli zlepšovat a rozvíjet své dovednosti ve hře a údery. Při kombinaci potahu VICTAS Ventus Limber a prkna VICTAS Euro Classic ALL+ vzniká ideální raketa pro začátek každého člověka, který chce mít cit, rychlost, kontrolu a zároveň chce, aby míček měl šťávu a uměl neobyčejné rotace. Tudíž vše, co ze začátku, a i v průběhu kariéry chce každý úspěšný hráč stolního tenisu. Za mě je zde výhoda pro Vás -  ať už v poměru cena/výkon, tak i v poměru kontrola/rychlost.. můžete očekávat už ze začátku postupné zlepšování v již zmíněných dovednostech."

Michalovi za spolupráci moc děkujeme a těšíme se na další!

403395536_892198272528916_4350970006337728567_n