Recenze od Michala Pflegera na potah VICTAS VS > 402 Limber!

Michal Pfleger, 20 let, se věnuje stolnímu tenisu přes 10 let. Jeho mateřským klubem je modřanský TJ Slavoj Praha, na který vždy s vděčností i úsměvem vzpomíná. Nyní hraje za tým Avia Čakovice (divize, druhá liga), střídá i start za TTC Karlovarsko (třetí liga).

Michalova první recenze, za nás velmi podařená, je na allroundový softový potah VICTAS VS 402 > Limber!

Tak tohle jsem opravdu nečekal! Chtěl jsem vyzkoušet něco nového s vysokou kontrolou, ale zároveň jsem chtěl útočný potah, který umí být i rychlý ve spinové hře a řeknu Vám, že jsem udělal to nejlepší, co šlo. Kupuji od značky Victas už dlouho potahy, ale tenhle doslova „držák“ jsem u žádné značky a u žádného potahu od Victasu ještě nezažil. Tento potah hraji na forhandu a už prvního tréninku mohu vřele říct, že s tímto potahem blok zkrátka nepokazíte. Za mě je vhodný pro hráče, co hrají spíše u stolu, ale zároveň s kombinací s rychlým prknem i pro hráče, co hrají ve střední zóně, jelikož mimo bezkonkurenční kontroly mě překvapil tento potah i v citu pro přechody a kontraspiny. Zároveň je tento potah optimální pro rotaci v rozjezdech-rozehrávce do spodní rotace. K tomu se pojí i další vlastnost, čímž je překvapivě rychlý katapult efekt, který vyhledává většina hráčů ať už ve vyšších soutěžích nebo v nižších třídách. Ale hodně hráčům, co nemají vyvinutý cit, tento efekt nesedne z hlediska rychlosti potahu. Proto bych tuto recenzi směřoval pro ty, co chtějí zkusit katapult efekt a nechtějí zbytečně riskovat a vřele bych jim doporučil tento 40-ti stupňový potah, který jim hodně i odpustí a zkrátka je ze začátku i podrží. Jak už jsem zmínil na začátku, je to držák. Poté bych zmínil zároveň bezvadnou kontrolu i zvladatelnou rychlost, která se určitě neztratí a zvuk při doteku s míčkem.Zvuk po kontaktu s míčkem je tichý a čistý a dokonce při topspinu trochu nečekaně trochu pisklavý.
Na závěr bych chtěl říct, že tato paráda se Victasu opravdu jako ostatní potahy a herní materiál povedla na jedničku s hvězdičkou a rozhodně doporučuji minimálně zkusit.

Tento potah je nyní v nejprodávanější síle 2,0 se slevou 20% - akce platí do konce roku 2023.

Michalovi za recenzi moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci!5191_potah-victas-vs-402-limber