Recenze na nové soutěžní míčky značky XIOM - V!

Recenze na nové soutěžní míčky značky XIOM - V - od našeho stálého recenzenta Ondry Horáka!

"Dneska jsme dostali možnost otestovat nové míče Xiom V. Jde o tříhvězdičkové míčky určené pro soutěžní hraní, vybraným materiálem pro jejich složení je stále více populární plast ABS. Např. česká extraliga už by se měla hrát výhradně míči z tohoto materiálu. Kulatost velice dobrá, všech 6 kusů se jevilo bez problémů hratelných. Míče jsou po vyndání z krabičky klasicky "okřídované" a chvíli trvá, než přestanou výrazně špinit potah. A nyní k testu – pro širší pohled jsem míčky vzal na týmový trénink, který jsme s nimi v podstatě celý odehráli. Běžně a dlouhodobě používáme míčky Xushaofa ***.

XIOM 1

Po předchozích zkušenostech testování jiných míčů – ať už za účelem zvyknutí si před venkovním zápasem, nebo prostě jen pro zkušenost – jsme se k zaběhlým míčům vždy vraceli jako ke spáse a jistotě. Musím říct, že většina lidí rozdíl zaznamenala, což u naprosto jiného materiálu není divu. Víceméně všichni jsme se shodli, že míček je drobně tvrdší, působí lehce těžším dojmem při průniku do potahu. To bylo hned pár prvních postřehů, ale zároveň také všechno... Všichni hráli a říkali, že se s nimi hraje naprosto bez problémů, a dokonce několikrát zaznělo, že míček má velice dobrý potenciál co do rotace, což bývá častý problém tvrdších plastů (alespoň na naší úrovni). Výdrž není možné po takto krátkém hracím úseku hodnotit, míčky několikrát schytaly nárazy hranami, ale nepraskli a vlastně na nich nebyly ani výraznější stopy.

Někteří z týmu dokonce chtěli zkusit u nich zůstat a přejít na ně kompletně, což bude dále otázka týmové demokracie. Myslím si však, že takto bezproblémový přechod (z velice rozšířeného typu míčů) na naprosto jiný typ míčů by se dal rozhodně považovat za úspěch."

Ondřejovi děkujeme moc za recenzi a těšíme se na další spolupráci!

Vám čtenářům nabízíme do konce června cenu o 20% nižší - namísto 150 Kč za 6 míčků zaplatíte - do konce června 2020 - 120 Kč!

xiom gLOBAL